Tuesday 31 May 2011

3 ANJING DAP MENIPU POLIS ?? SEKOR KAKI JUBOR..SEKOR TUNGGANG ARAK..SEKOR MAT GANJA ??


 

Dua hari lepas seorang ahli AMK yang ala-ala kaki ganja membuat satu laporan polis terhadap blogger Papa Gomo.
Dia ditemani oleh seorang kaki botol, Azmizam Zaman Huri , untuk membuat laporan berkenaan di IPD Shah Alam.

Dalam laporan itu ahli AMK itu mendakwa Papa Gomo mengugut bunuh terhadapnya. Untuk mendapat kepastian cerita sebenar, krew Selangor Daily telah menghubungi Papa Gomo.
Menurut Papa Gomo, beliau mengaku ada menghantar pesanan ke peti mesej FB berkenaan. Tetapi pada masa itu beliau tidak mengenali siapa yang mengendalikan FB tersebut.

Tujuan beliau membuat begitu adalah bagi membolehkan pemegang akaun FB berkenaan muncul kerana dia telah melakukan kesalahan lain ke atas orang lain sebelum itu.
Kesalahan apa yang dilakukan oleh mamat yang ala-ala kaki ganja tersebut tidak boleh diceritakan di sini atas permintaan Papa Gomo kerana tidak mahu mengganggu strateginya .
Apa yang melucukan Papa Gomo ialah tentang penglibatan Azmizam kaki botol dan Fariz Musa kaki betina dalam membuat laporan polis berkenaan.

Mereka berdua ditipu hidup-hidup oleh kaki ganja itu. Kaki ganja tersebut tidak menceritakan perkara sebenar kepada mereka. Dia hanya ceritakan yang Papa Gomo mengugutnya, tetapi dia tidak menceritakan apa yang dia telah lakukan sebelum itu.
Apa lagi, mungkin  kerana dendam kepada Papa Gomo yang telah memanjangkan cerita Azmizam kaki botol yang ditulis oleh Selangor Daily sebelum ini membuatkan semangat Azmizam membara-bara meminta si kaki ganja itu membuat laporan polis. Lihat di sini dan di sini.

Wak merasa sungguh loya apabila si Azmizam kaki botol mengatakan Papa Gomo semakin terdesak kerana pembaca-pembaca blog sekarang menyebelahi blogger-blogger pro peliwat.
Papa Gomo terdesak atau kau yang geram dengan Papa Gomo ?
Si Azmizam kaki botol akan guna apa cara sahaja sekarang ini untuk mempopularkan dirinya kerana dia sedang merancang dan melobi untuk bertanding di Dun Sri Muda. Dun tersebut sekarang diwakili oleh Suhaimie dari PKR.

Kaki botol tersebut sedang merancang satu gerakan untuk menjatuhkan Suhaimie sekarang kerana dia hendakkan kerusi itu. Dia sedang melobi pemimpin-pemimpin atasan PKR sekarang dan mengatakan Suhaimie tidak boleh dicalonkan lagi kerana bermasalah dengan KDYMM Sultan Selangor.
Itu masalah dalaman mereka, siapa sahaja jadi calon wajib kita tentang kerana mereka penyokong kaum nabi luth.

Yang penting dan yang utama sekarang, dua-dua ekor itu itu telah ditipu oleh si kaki ganja berhubung ugutan Papa Gomo.
Jerat sudah mengena sekarang, orang yang memulakan kerja jahat sudah menampakkan wajahnya. Tunggu apa agenda Papa Gomo seterusnya.
Pasal Fariz Musa pula kami akan ceritakan kemudian. Dia pun ada buat hal semasa dia bertanding di Kemaman dalam PRU 2008. Buat hal di rumah yang ditumpangnya. Itu kami akan dedahkan kemudian.

TQPAPAGOMO/SELANGORDAILY

No comments:

Post a Comment